JOhO, da har over totusen vært innom bloggen vår siden 4.desember... dvs ca 50 personer hver dag! ikke så værst. MEN dersom vi skal fortsette med denne bloggen så trenger jeg litt hjelp av andre som vil skrive og/eller legge ut ting. ikke noe press på at det skal være super unikt eller spesielt, men akkkurat nå er det bare jeg som skriver og det haddde vært mye morsommere om flere ville bidra!

Og som vi snakket om i starten kunne det vært gøy å skifte lay-out og logo litt innimellom, så bare send inn om dere har noen ideer!



1 kommentarer:

Anonymous said...

jaaaa- nå kommer jeg tilbake med stormskritt!! har bare vært leeeenge uten pc (følte meg jo misbrukt nesten)- utrolig rart hvor avhengig man er av den. Hva er det med det egentlig?! hvorfor blir plutselig tilgjengeligheten, kreativiteten o.l. begrenset bare fordi jeg ikke har pc'n med meg?! dette er vel ikke en positiv utvikling akkurat! noen tips/teorier der ute? jeg lukter en debatt:) p.s. orker ikke noe "det er fordi du har en pc, ikke mac"-debatt!!;)

Post a Comment