WAD- et fantastisk magasin!

I sommer kom jeg over dette fantastiske bladet da jeg trålet meg gjennom en av Berlins mest shabby bladsjapper, desperat etter et blad jeg kunne kose meg med på den 17-timer lange bussturen hjem.

Wad er et av de kuleste bladene jeg har vært
bort i, blir laget i Paris men er både på fransk
og engelsk (...)

Hver utgave inviteres det en up-and-coming kulturpersonlighet til å lage en utgave basert på ett tema, og dermed blir bladet personlig og unikt!
I hver utgave finner du temaene: fashion, travel,music, ecology, clubbing, street and love!

Bladet kommer ut 4 ganger i året og koster bare latterlige 25 euro å abonnere på innen EU, for oss som befinner oss i Norge koster det derimot 45 euro..sukk. Men det er absolutt verdt det, jeg elsker dette bladet. Nevnte jeg at det er på rundt 300 sider? Sjekk ut den hippe hjemmesiden www.wadmag.com

0 kommentarer:

Post a Comment